February 23, 2011

Hola!




久しぶりにメキシカン食べに行ってきました。
elquixicoは西荻の中でお気に入りのお店。
インテリアは現地で買い付けてきたであろうグッズばかりで、
異国情緒ある店内。
愛想はないけど、人柄がいい店主。
味もとてもいいです。
タキートとタコサラダ、ピーナッツバターアイスクリームを食べました。
夏にはフローズンマルゲリータなんかもいいですね。

今日は自宅でエンチラーダ作りました。
前にベス子ちゃんが作り方教えてくれたので、
わりとちょちょいと出来ました。
私がメキシカンを好きな理由ってやっぱり豆なんですよね。
リフライドビーンズがたまらなく好きなのです。
Ciao!

2 comments:

Matt said...

I am making a big mexican dinner next month in Tokyo at a friends house. Chicken mole, green and red enchiladas. I have to bring everything, super difficult to find the right ingredients in Tokyo.
matt

ayabean said...

I've never had your mexican. I got ingredients easily in my neighborhood, but I don't know it was right ones especially spices. I used taco mix because I'm lazy. I wanna try your mexican!