October 16, 2008

Schoooool





やばいよーーー



Theories of Communicationってクラス取ってるんだけど
それが超難しくて。
もうペーパーとリーディングとテストの嵐で。
こんなはずじゃなかった、っていうか、今学期は2つしかクラスとってないから
のんびりと最後の学期を楽しむはずだったのに!

すっごい内容はおもいろいんだけど、こんだけ課題があるようじゃ
楽しむ余地はないって。
もう一個のクラスもまぁまぁ忙しいんだよね。

あたし、大丈夫かな・・・・?

もしこれ落としたら卒業できないから、もう三ヶ月ポートランドだね。
まぁ、それも悪くないかな?



Here comes trouble!

I was supposed to be more laid-back....


Theories of Communication

This class is much harder than I expected.
The subject is so interesting, but.....
Paper paper paper... Reading reading reading.... Exam quiz exam quiz...
Too many things to do.
The other class is not so easy also.
I'm not sure if i can handle it, but i have to.
Otherwise, I can't graduate.

Wait a minute.
If I fail this class, I will extend my Portland life three more months.
That's kinda nice.

No comments: